-->

Encrypting your link and protect the link from viruses, malware, thief, etc! Made your link safe to visit.

Pendiri Game Pokemon Go Minta Maaf Kepada Warga Jepang


Jepang adalah salah satu negara yang menjadi contoh kepada Malaysia ketika dekade 80an. Pembangunan ekonomi mereka dari debu letusan dua bom atomik sehingga menjadi penguasa besar teknoligi ialah seakan Phoenix bangkit dari abu.

Sebab ini adalah sebab utama Malaysia mengamalkan dasar pandang ke Timur suatu ketika dahulu, akan tetapi sejak dekad kebelakangan ini kiblat teknologi terkini sudah berpindah ke Amerika Serikat. Produk terbaru akan muncul di negara Pakcik Sam terlebih dahulu sebelum keseluruh dunia.

Pokemon adalah ialah permainan komputer yang diciptakan di Jepang. Anehnya Pokemon Go dilancarkan di Amerika Serikat terlebih dahulu dan penduduk Jepang hanya boleh memakainya semalam. Untuk mengurangkan rasa kurang puas hati dari konsumen di Jepang, sebuah video permohonan maaf dihasilkan oleh pendiri Pokemon Go Junichi Masuda, pengarah Game Freak dan John Henke CEO Niantic muncul didalam video ini. Dalam video ini keduanya terlihat meminta maaf dan mereka turut mengingatkan pemain agar senantiasa memikirkan keselamatan ketika bermain Game Pokemon Go.

Lihat saja videonya disini


sumber video : https://www.youtube.com/watch?v=hdpYBEJMfy0, japan go channel

tp

Wikipedia

Search results

Tentang GINI

Generasi terkini Tahu
Adalah Blog Informasi untuk Para remaja muda mudi

Followers

INTERNET

KESEHATAN

GAMES

Archive

Popular Tags

Label

Translate

Editors Picks

Follow us

Weekly

Most Trending

kode iklan

About

Ikuti Kami Di Facebook

kode iklan

Comments

kode iklan
kode iklan